1

Ved akut opståede problemer udenfor boligforeningens normale kontortid, kan man via vagttelefonen få hjælp til akutte opståede skader.

Akutlinjen - boligforeningens vagttelefon kan benyttes udenfor normal arbejdstid - det vil sige aften, nat og weekend.

Vagttelefonen - Ring 6221 1976 og tryk 1 for akut hjælp. Man får kontakt til Polygon Skadeservice, som passer vagttelefonen udenfor boligforeningens normale åbningstid.

Vagttelefonen er kun til akutte skader som kræver øjeblikkelig hjælp som for eksempel:

- Ingen varme i hele lejligheden
- Brud på vandforsyningen
- Brud på varmeforsyningen
- Stoppede faldstammer
- Mangelende strøm i hele lejligheden

Ved øvrige skader kontaktes varmesteren i afdelingen. Det gælder skader som for eksempel:

- Dryppende vandhaner
- Løbende toiletter
- Skiftning af sikringer
- Manglende varme på enekeltstående radiatorer

Varmemester - Ring 6221 1976 (aflyt beskeden - tryk 3 for varmemester)
Alle varmemestre i SAB har telefonisk træffetid alle hverdage kl. 9.00 - 9.30. På alle øvrige tidspunkter kan man lægge en besked på varmesterens telefonsvarer.

Service - øvrige nyttige telefonnumre.

Lægevagten tlf. 7011 0707

Beboerrådgiver Bente Kjær tlf. 2338 9369

Trivselskonsulent Kaj Kruse tlf. 2338 9353

Beboerhuset Skovbyhus tlf. 2338 9356

Beboerhuset "Skovly" (afdeling 20 - Wiggers Park).
Bestilling: torsdag mellem kl. 16 - 17 på tlf. 4040 6989

Selskabslokale i Bregnegårdsparken.
Bestilling torsdag mellem kl. 16 - 18 på tlf. 6221 0149 / 6171 0556

YouSee (TV & Radio) tlf. 8080 4050

TDC (Kundeservice) tlf. 8080 4040
TDC (Regninger) tlf. 8080 4045
Sydfyns Intranet tlf. 6221 2771

Alkolinien (Anonym og gratis) tlf. 8033 0610

Børnetelefonen (Anonym og gratis) tlf. 3555 5555