Service og vagttelefon
Ved akut opståede problemer udenfor boligorganisationens normale kontortid, kan man via vagttelefonen få hjælp til akutte opståede skader.
Vagttelefonen er kun til akutte skader som kræver øjeblikkelig hjælp som for eksempel:
– Ingen varme i hele lejligheden
– Brud på vandforsyningen
– Brud på varmeforsyningen
– Stoppede faldstammer
– Manglende strøm i hele lejligheden
Vagttelefonen – Ring 6221 1976 og tryk 1 for akut hjælp. Man får kontakt til Midtfyns Totalservice, som passer vagttelefonen udenfor boligorganisationens normale åbningstid (aften, nat og weekend).
Ved øvrige skader kontaktes driftsmesteren i afdelingen. Det gælder skader som for eksempel:
– Dryppende vandhaner
– Løbende toiletter
– Skiftning af sikringer
– Manglende varme på enkeltstående radiatorer
Driftsmester – Ring 6221 1976 (aflyt beskeden – tryk 3 for driftsmester)
Alle driftsmestre i Sydfyns Almene Boliger har telefonisk træffetid alle hverdage kl. 9.00 – 9.30. På alle øvrige tidspunkter kan man lægge en besked på driftsmesterens telefonsvarer. Læs mere her
Service - øvrige nyttige telefonnumre.
Lægevagten tlf. 7011 0707
Fælleshuse og selskabslokaler i SAB – læs mere her
YouSee (TV & Radio) tlf. 8080 4050
TDC (Kundeservice) tlf. 8080 4040
TDC (Regninger) tlf. 8080 4045
Sydfyns Intranet tlf. 6221 2771
Alkolinien (Anonym og gratis) tlf. 8033 0610
Børnetelefonen (Anonym og gratis) tlf. 3555 5555