Service og vagttelefon
Ved akut opståede problemer udenfor boligforeningens normale kontortid, kan man via vagttelefonen få hjælp til akutte opståede skader.
Vagttelefonen er kun til akutte skader som kræver øjeblikkelig hjælp som for eksempel:
– Ingen varme i hele lejligheden
– Brud på vandforsyningen
– Brud på varmeforsyningen
– Stoppede faldstammer
– Manglende strøm i hele lejligheden
Vagttelefonen – Ring 6221 1976 og tryk 1 for akut hjælp. Man får kontakt til Midtfyns Totalservice, som passer vagttelefonen udenfor boligforeningens normale åbningstid (aften, nat og weekend).
Ved øvrige skader kontaktes varmemesteren i afdelingen. Det gælder skader som for eksempel:
– Dryppende vandhaner
– Løbende toiletter
– Skiftning af sikringer
– Manglende varme på enkeltstående radiatorer
Varmemester – Ring 6221 1976 (aflyt beskeden – tryk 3 for varmemester)
Alle varmemestre i SAB har telefonisk træffetid alle hverdage kl. 9.00 – 9.30. På alle øvrige tidspunkter kan man lægge en besked på varmesterens telefonsvarer. Læs mere her
Service - øvrige nyttige telefonnumre.
Lægevagten tlf. 7011 0707
Beboerrådgiver Bente Kjær tlf. 2338 9369
Trivselskonsulent Kaj Kruse tlf. 2338 9353
Fælleshuse og selskabslokaler i SAB – læs mere her
YouSee (TV & Radio) tlf. 8080 4050
TDC (Kundeservice) tlf. 8080 4040
TDC (Regninger) tlf. 8080 4045
Sydfyns Intranet tlf. 6221 2771
Alkolinien (Anonym og gratis) tlf. 8033 0610
Børnetelefonen (Anonym og gratis) tlf. 3555 5555