Aa

Service og vagttelefon

Ved akut opståede problemer udenfor boligorganisationens normale kontortid, kan man via vagttelefonen få hjælp til akutte opståede skader.

Vagttelefonen er kun til akutte skader som kræver øjeblikkelig hjælp som for eksempel:

– Ingen varme i hele lejligheden
– Brud på vandforsyningen
– Brud på varmeforsyningen
– Stoppede faldstammer
– Manglende strøm i hele lejligheden

Vagttelefonen – Ring 6221 1976 og tryk 1 for akut hjælp. Man får kontakt til Midtfyns Totalservice, som passer vagttelefonen udenfor boligorganisationens normale åbningstid (aften, nat og weekend).

Ved øvrige skader kontaktes driftsmesteren i afdelingen. Det gælder skader som for eksempel:

– Dryppende vandhaner
– Løbende toiletter
– Skiftning af sikringer
– Manglende varme på enkeltstående radiatorer

Driftsmester – Ring 6221 1976 (aflyt beskeden – tryk 3 for driftsmester)
Alle driftsmestre i Sydfyns Almene Boliger har telefonisk træffetid alle hverdage kl. 9.00 – 9.30. På alle øvrige tidspunkter kan man lægge en besked på driftsmesterens telefonsvarer. Læs mere her 

 

Service - øvrige nyttige telefonnumre.

Lægevagten tlf. 7011 0707

Fælleshuse og selskabslokaler i SAB – læs mere her

YouSee (TV & Radio) tlf. 8080 4050

TDC (Kundeservice) tlf. 8080 4040
TDC (Regninger) tlf. 8080 4045
Sydfyns Intranet tlf. 6221 2771

Alkolinien (Anonym og gratis) tlf. 8033 0610

Børnetelefonen (Anonym og gratis) tlf. 3555 5555

Vi er fusioneret pr. 1. januar 2025 og er nu Sydfyns Almene Boliger

Nye åbningstider for kundeservice på Mølmarksvej 155, 5700 Svendborg:

Mandag – Onsdag                      Kl. 09:00-12:00

Torsdag                                         Kl. 13:00-16:00

Fredag                                           LUKKET

 

Telefon: 62 21 19 76

E-mail: post@sab.dk